CF retail
Inspireert en bouwt aan onderscheidende winkelconcepten

Second Sight Yearbook 2012 AND BEYOND…

09-11-2011 door

Wat zeggen de experts?

Op 14 december jl. is het Second Sight Yearbook 2012 AND BEYOND… verschenen met daarin diverse visies van verschillende trendexperts op 2012. Het gaat in dit boek niet om de visie van een enkele expert, maar juist om die veelheid aan visies. Wat zeggen de collega experts? Een omvangrijk overzicht van inspirerende visies op organisaties, consumenten, economie, maatschappij, technology, food, fashion, retail en living. Dat maakt dit boek interessant en anders dan de andere trendboeken.

CF retail deelt wederom zoals voorgaande jaren haar visie op retail in het Second Sight jaarboek van 2012;

RETAIL CLICKS – Deel en creëer

Kennis delen als basis voor mooiere resultaten zien we steeds vaker terug in design maar ook in retail. Zo ontstaan verfrissende en verrassende product- en concept co-creaties. Om kansen te zien en samenwerkingsverbanden te ontdekken moet je openstaan voor de wereld om je heen.

Een hele uitdaging in onze snel veranderende omgeving.

De komende jaren ontkomen de retail bricks niet aan een samenwerking met retail clicks. Crosschannel is geen keuze maar een verwachting van de nieuwe consumens.

 

Bekijk hier een sneakpreview van het blad;

 

 

Lees hier mijn engelstalige artikel;

 

Carin Frijters is een van de docenten van de cursus Trendwatching, strategie en conceptontwikkeling van Second Sight. Daarnaast is ze eigenaar van CF retail, het bureau voor helder, inspirerend en pragmatisch concept- en innovatie advies op het gebied van product, presentatie en implementatie in consumenten omgevingen.

Tags: , , , , , , , , ,