CF retail
Inspireert en bouwt aan onderscheidende winkelconcepten

RetailTheater zorgt voor bestaansrecht winkels

27-05-2014 door

Persbericht

RetailTheater zorgt voor bestaansrecht winkels

CF retail lanceert tijdens het Retail Event in Houten op 26 en 27 maart RetailTheater. Dit is de eerste service die met gespecialiseerde retailstylisten winkels helpt om nu en in de toekomst relevant te blijven. Veel retailers vragen zich af of er nog toekomst is voor de winkel in het straatbeeld. Volgens CF retail is het antwoord een volmondig ja. Als je tenminste het verschil maakt. RetailTheater helpt retailers om opnieuw betekenis te krijgen, te hebben en te houden.

Eigen identiteit en onderscheidend vermogen zijn belangrijker dan ooit. RetailTheater kruipt in de huid van de klant en zegt niet alleen dat het de klant centraal stelt, maar zet ook daadwerkelijk verschillende kanalen en middelen in om in te spelen op de behoeften van de klant. Een flexibel winkelconcept en een persoonlijke selectie van zintuiglijke stimuli als kleur, licht, geur, instore communicatie, retailtechnologie, materiaal en geluid verzekeren retailers van een succesvol winkelconcept.

Zo werkt RetailTheater                                                                                                                      

RetailTheater begint met een klantenreis check-up om de de verbeterpunten en kansen binnen het concept te ontdekken. Deze bevindingen worden omgezet tot een stappenplan  met werkbare oplossingen. Daarbij kunnen ondernemers kiezen uit verschillende services en abonnementen, zodat ze altijd precies betalen voor wat ze nodig hebben.

De retailstylisten

De retailstyllisten binnen RetailTheater zijn niet de eerste de besten. Het zijn allemaal ervaren vakmensen met bewezen kennis en kunde op het gebied van vernieuwende retailconcepten. Deze gespecialiseerde retailstylisten hebben bovendien allemaal de half jaar durende mastercourse De Winkel als Theater succesvol afgerond en werken volgens het gedachtegoed van het boek Prikkel de Koopknop. Zo weten zij als geen ander hoe je met zintuiglijke stimuli een persoonlijker winkel-DNA creëert en de consument bewust en onbewust kunt beïnvloeden. Binnen het netwerk vullen de verschillende disciplines elkaar aan, zodat we per klant kunnen bepalen welke professional het beste past.

Over de regisseur

Oprichter van CF retail en auteur van Prikkel de Koopknop Carin Frijters werd nog net niet geboren op de winkelvloer, maar het scheelde niet veel. En of het nu gaat om één unieke pilot store of een grootschalige keten, ze adviseert op maat over de ontwikkeling en implementatie van een onderscheidend retailconcept. Het doel? Samen met haar klanten bouwen aan inspirerende en relevante retailconcepten die werken.

Meer informatie
Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op via info@retailtheater.nl of telefoon

06 22991709, of neem een kijkje op www.retailtheater.nl

Noot voor de redactie
Voor meer informatie, interviews en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Femke Cuijpers, partner van CF retail via 06 51 55 69 93.

Tags: , , , , , , , , , , , ,