CF retail
Inspireert en bouwt aan onderscheidende winkelconcepten

[ACTUEEL] Retail Inspiratie Tour LONDEN

17-04-2012 door

Maar liefst 4 opstap-mogelijkheden op vrijdag 20 september 2013 – zaterdag 21 september 2013

Het Londen Design Festival met onder andere 100% Design Londen is een van de grootste en meest innovatieve design festivals ter wereld. In Londen ervaar je in deze periode via een groot aantal events dat de inspiratie letterlijk op straat ligt. Carin Frijters, auteur van het retailboek ‘Prikkel de Koopknop’ laat je tijdens dit event in verschillende tours de laatste ontwikkelingen op retail gebied in Londen zien. Er worden immers, juist in deze wereldstad, steeds creatievere winkelformules ontwikkeld om aan de wensen van de hedendaagse consument te voldoen. En het is meer dan ooit belangrijk om bij te blijven! Daar wil je bij zijn!

Om deze unieke Retail Inspiratie Tour (RIT), die goed te combineren valt met een bezoek aan de 100% Design beurs in Londen, voor een breder publiek aantrekkelijk te maken, is er nu wel een heel bijzonder aanbod.

Combineer en bepaal zelf je tijden

Je reist en verblijft geheel op eigen gelegenheid naar-, en in Londen en checkt in tijdens de Retail Inspiratie Tour (RIT) volgens je eigen ‘maatwerk afspraak’. Waarbij we uiteindelijk tijdens deze studiereis, boordevol met bezoeken aan inspirerende (retail)concepten, wel te maken hebben met enkele spelregels.

De ochtendprogramma’s begginnen op vrijdag 20 en zaterdag 21 september om 10.00 uur en eindigen om 13.30 waarna de middagprogramma’s starten om 14.00 en eindigen om 17.30 uur. De ochtend- en middagprogramma’s zijn divers en complementair van aard.

Kortom; je kunt ook vrij eenvoudig besluiten om de gehele dag mee te gaan.

Voordelen

Je hebt je handen vrij om zelf te bepalen wanneer je reist, je een bezoek brengt aan de 100% Design beurs of aan de andere events tijdens dit Festival deel neemt en krijgt

Inspiratie uit de dagelijkse praktijk, eye- openers

Actualiteit door vergaande betrokkenheid van lokale helden en plaatselijke kenners

Deelt de laatste consumententrends die van invloed zijn op retail

Ontdekt de veranderende klant- en zijn shopper gedrag

Leert van de ‘best practices’ en de passie van betrokken ondernemers

 

En je bepaald of je beperkt of juist veel tijd besteden aan het ontdekken van de laatste (retail)trends  begeleidt door echte kenners uit het retailvak.

Meer voor minder

Een dagdeel RIT in deze vorm kost gebruikelijk 299,– en bieden we nu voor slechts 249,– per deelnemer aan. Bij twee deelnemers afkomstig van een bedrijf betaal je slechts 219,– per deelnemer. En bij drie deelnemers nog maar 189,– per deelnemer.

Kies je ervoor om de gehele dag mee te gaan tijdens deze inspiratie reis door Londen of wil je je inschrijven met meer dan drie deelnemers uit een bedrijf dan zijn er nog weer andere mogelijkheden.

Informeer geheel vrijblijvend naar alle mogelijkheden en ga met ons mee tijdens deze unieke RIT om bijgesproken te worden over de laatste retailtrends.

Wanneer?

Op vrijdag 20 september en zaterdag 21 september 2013.

Programma*

Datum                                Tijden                                         Thema                                              Locatie

Vrijdag 20 sept                 van 10.00 uur tot 13.30             FRESH BRANDS                                Highstreets

Vrijdag 20 sept                 van 14.00 uur tot 17.00             RETAIL 3.0                                         Shoreditch

Zaterdag 21 sept             van 10.00 uur tot 13.30             OMNICHANNEL                               Westfield

Zaterdag 21 sept             van 14.00 uur tot 17.00             LOW PROFILE& GREAT IMPACT     Divers

* De exacte opstaplocatie’s delen wij graag met u na inschrijving voor een of meerdere tours                                                                                            

Voor wie?

Voor fabrikanten, retailers, stylisten en iedereen die op zoek is naar frisse idëeen en verse (retail)inspiratie.

Om de juiste interactie en de mogelijkheid tot het stellen van vragen te borgen is er helaas per tour slechts ruimte voor maximaal 15 deelnemers.

Houd je camera in de aanslag, neem je dummy mee en schrijf je in, voor deze wel heel bijzondere Retail Inspiratie Tour (RIT) in Londen, Store, concept & design voor het te laat is, door een mail te sturen aan info@cfretail.nl

———————————————————————————————————————————————

Ook zij gingen u voor! Voor een nóg completer beeld van onze Retail Inspiratie Tour (RIT) vindt u hier enkele persoonlijke reacties van deelnemers van de tours. Wat hebben ze bekeken? Wat hebben ze gezien, geleerd en ervaren?

Luc HUBERT, oprichter Retail Square ‘RIT “Kleinschalig” in A’dam was een voltreffer. Een ganse namiddag flaneren in het Amsterdamse retailgebeuren en dit onder deskundige begeleiding van CF Retail en een lokale expert. Het was leuk en boeiend om nieuwe kleinschalige winkelconcepten te ontdekken, de verhalen erachter te horen en hierover na te praten.’

Kirsty van HinthumBusiness Developer Interpolis ‘Wij vonden de Retail Inspiratie Tour (RIT) inspirerend, deskundig en de ‘local heroes’ enthousiast. Kortom; de garantie voor een interne ‘wake up call’.’

Maartje Knipscheer, Projectcoördinator Concept & Styling Luxaflex ‘Rotterdam bruist! Het is jong, verrassend en vol met inspirerende concepten. Van bouwplaats tot kapper, van schoenenzaak tot historische renovatieprojecten. Enthousiaste verhalen achter deze concepten maakten deze middag tot een groot succes. Het geeft een heel verfrissende kijk op branding, identiteit en marketing! Al met al een heel gevarieerde middag die veel langer had mogen duren.’

Marie­ Gonvoorzitter CRISP stylisten ‘De CRISP-stylisten werden tijdens de Retail Inspiratie Tour op scherp gezet, en werden ‘gedwongen’ met andere ogen te kijken. Wij hebben in een geheel ongedwongen sfeer heel veel van deze RIT geleerd. Voor iedereen een middag om met plezier op terug te kijken.’

Korster + Korstanje ‘Inspirerend voor ons en de deelnemers die met de Retail Inspiratie Tour de creativiteit van het Noorden van Rotterdam ontdekt hebben.’

Inge Wortelboer, Marketing Manager ETOS  ‘Een inspirerende en leuke dag. Natuurlijk door de verschillende concepten,
 relevant voor ons merk, die we in Antwerpen gezien hebben maar ook door het 
feit dat dit een gedeelde ervaring was met ons eigen team en ons bureau. Op
de dag zelf leverde het al de nodige discussies op maar zeker ook na
terugkomst bij het uitwerken van communicatie projecten.’

Marjolein Veen, editor en journalist Retail Trends ‘De Retail Inspiratie Tour doet zijn naam eer aan: zeer inspirerend en een zeer geslaagd concept!’

Hans van Dijk, mode-ondernemer van Dijk ‘RIT was voor mij een heerlijk ongedwongen dag die ergens over gíng! De passie van de bezochte ondernemers heeft me absoluut geïnspireerd. Hier kan ik weer maanden mee verder….,’

 

Tags: , , , , , , , ,