CF retail
Inspireert en bouwt aan onderscheidende winkelconcepten

Prikkel de Koopknop – de lancering!

24-12-2012 door

En een ‘sneakpreview’ van de feestelijke lancering van mijn boek Prikkel de Koopknop in Materia Inspiration Center (www.materia.nl) in Amsterdam. Een prachtig moment en een enorme opkomst! Hieronder een verslag in foto’s van dit evenement. Met dank aan alle gasten, speciaal aan co-auteur en rots in de branding Caroline Beekhoff, Irene Koel van Bloei die het evenement aan elkaar praatte en Victor Meuwissen die verantwoordelijk was voor de visual merchandising. De foto’s zijn van Lizzy Kalisvaart en Mirjam Verdonk.

Maar eerst de trailer, van Studio Marcel van der Linden, die ook die middag voor het eerst te zien was, met daarin onder meer interviews met René Repko en enkele van de experts die in het boek aan het woord komen. Veel plezier!

Retailmerchandise
Victor Meuwissen van Veni Vidi Victor was verantwoordelijk voor de aankleding van het evenement. Uitgangspunten daarbij waren ‘lean-simple and quick‘, ‘the product – het boek! – is the hero‘, ‘werken met beschikbare middelen-no waste’ en, natuurlijk: de look & feel van het boek uitstralen‘.

Dat deed hij onder meer door op de vloer en aan het plafond pijlen van drukvellen (zogeheten “voorlopers”) aan te brengen, met een accent van fluo tape. Bij de vijf experience points maakte hij een kubus-achtige inpak van aan elkaar bevestigde drukvellen. In de ‘Prikkel de koopknop-pop-up-shop kon je niet om de goed uitgelichte, frontale presentatie van het boek heen! Alles werd gemerchandised op ronde witte tafels, een knipoog naar de witte cirkel op de cover van het boek. Well done Victor!

      

      

      

      

      

        

Amsterdam, 28 november 2012

 

Tags: , , , , , , , , , , ,