CF retail
Inspireert en bouwt aan onderscheidende winkelconcepten

LEE ‘LIVE EXPERIENCE’ BERLIJN INSPIREERT – DEEL 2

09-01-2012 door

Onlangs was ik in Berlijn ter voorbereiding van een Retail Inspiratie Tour en deel graag deze bijzondere ‘RETAIL EXPERIENCE’ met de bezoekers van mijn website.

Het jeansmerk LEE introduceert en presenteert haar nieuwe jeanslijn  ‘Stretch de Luxe’, in de etalage van de LEE-store in Berlijn, wel op een heel bijzondere manier en creëert serieuze ‘STOPPING POWER’.

 

‘LEE- STRETCH DE LUXE’ – the ultimate experience in comfort & movement.

 

Ik ontdekte er niet alleen de authenciteit en de creativiteit van deze wereldstad maar ben ook een mooie retail ervaring rijker geworden.

Want wist u dat een gemiddelde voorbijganger slechts 7 seconden naar een etalage kijkt? Dat is best kort. Is het voor een retailer dan zinvol om geld en tijd in dit winkelonderdeel te stoppen?

Ik denk het wel! Kijk en beoordeel het zelf.

 

Een etalage versterkt niet alleen uw retail brand, maar vestigt ook terugkerend de aandacht op uw winkel en de producten die u verkoopt.

Dit ‘live’ contact moment is cruciaal. De passant (kijker) wordt bij het zien van de etalage als het goed is positief getriggerd en overgehaald om de winkel in te gaan. Op dat moment worden er nieuwe verkoopkansen gecreëerd.

Wilt u ook bijgesproken worden over de mogelijkheden die uw etalage biedt? En van passanten klanten maken?

Neem dan gerust geheel vrijblijvend contact op met Carin Frijters van CF retail via info@cfretail.nl of rechtstreeks door te bellen met 06 22991709.

 

Tags: , , , , , , , , ,