CF retail
Inspireert en bouwt aan onderscheidende winkelconcepten

INSPIRATIE = OPERATIE Zeeman in 2 minuten

11-04-2012 door

In het recent gepubliceerde onderzoek van Interbrand naar de sterkste Nederlandse retailmerken staat Zeeman op een vierde plaats, achter Albert Heijn, HEMA en de Bijenkorf. Een verrassend hoge plaats voor de Europese textielsuper.

Volgens de jury ligt de kracht van het merk Zeeman voornamelijk in de conceptuele consistentie. De merkpropositie ‘goede kleding en textiel hoeft niet duur te zijn’ is strak doorgevoerd in de formule en de campagnes. ‘Operatie Zeeman in 2 minuten’ laat zien hoe we samen met Zeeman de merkoperatie hebben opgebouwd en uitgevoerd.

Wat mij betreft prikkelt en inspireert het oer-Hollandse Zeeman op een eigenzinnige manier. Ben je het met mij eens of juist niet? Ik lees graag je reactie op info@cfretail.nl

Bron; Adformatie

Tags: , , , , ,