CF retail
Inspireert en bouwt aan onderscheidende winkelconcepten

Het Nieuwe Beleven – Retail Trends deel 1. Globetrotter Ausrüstung

11-04-2012 door

CF retail in Retail Trends, co-productie Marissa Blijham en Carin Frijters

Globetrotter Ausrüstung – Extreme outdoor experience

Het woord ‘beleven’ wordt binnen retail te pas en te onpas gebruikt. Maar wat verstaan we nou ‘echt’ onder beleving? Retail Trends ging op zoek en verzamelde de beste, nieuwste én mooiste voorbeelden in binnen- en buitenland.

Geniet van deel 1. van Het Nieuwe Beleven.

Beleving en extreme outdoor- sporten mixen goed samen dat bewijst Globetrotter Ausrüstung. Maar op de winkelvloer is een Mount Everest-expeditie of een wilde raft experience in de Colorado-rivier best lastig na te bootsen. Vaak bekruipt toch het gevoel dat je eerder te maken hebt met een soort

slappe afgeleide versie van Walt Disney of De Efteling: best goed nagemaakt, maar ja, het is toch nep. Hoe anders is deze ervaring bij het Duitse Globetrotter Ausrüstung in

München. Op maar liefst 6500 vierkante meter ademt dit outdoor retailconcept het nieuwe beleven uit.

En dat beleving wat mag kosten – ruim acht miljoen euro – is meteen duidelijk.

Klik hier voor het volledige artikel;

Wilt u ook bouwen aan een meer onderscheidend winkelconcept? Neem dan contact op met Carin Frijters van CF retail voor een vrijblijvend gesprek via info@cfretail.nl of 06 22991709.

Tags: , , , , , , , , , , , , ,