CF retail
Inspireert en bouwt aan onderscheidende winkelconcepten

Praktisch retailboek, RetailTheater

09-03-2017 door

Op woensdag 27 mei jl. is het praktische vervolg op de retailbijbel “Prikkel de Koopknop” gelanceerd bij Architect Jeanne Dekkers in Delft. RetailTheater – niet alleen een boek, maar ook een platform en omnichannel informatiebron – staat vol inspiratie en informatie om zelf mee aan de slag te gaan.

Theater maken
Hoe zorg je ervoor dat je klanten trekt én dat ze geld uitgeven? Het antwoord : beleving.         Met RetailTheater leer je theater te maken in je winkel en hoe je daarmee van een gewone ruimte een plek maakt waar mensen graag komen en kopen. Je leert zintuigen prikkelen zodat je mensen kunt laten versnellen en vertragen tijdens hun klantreis én we leggen uit hoe je eenvoudig flexibele, opvallende en verrassende presentaties kunt bouwen die werken.

Inspirerende impressie van het boek RetailTheater

Hoe lees je dit boek?                                                                                                                     RetailTheater is naast een platform een omnichannel boek over retail. Dat betekent dat je tijdens het lezen kunt switchen tussen de verschillende kanalen. In het boek staan steeds verwijzingen naar online. Daar vind je voorbeelden, filmpjes, muziek voor iedere stijlgroep, inspiratie of meer informatie. Zo is er in het boek gebruik gemaakt van layar, verwijzen we regelmatig naar YouTube en zijn er steeds weer nieuwe inspirerende voorbeelden op Pinterest en Twitter te zien. Maar kun je binnenkort ook handige schema’s en checklists downloaden op RetailTheater. Hartstikke omnichannel dus.

Passie voor retail? Must read!                                                                                                 RetailTheater staat vol inspiratie en informatie waarmee je zelf aan de slag kunt. Het boek is een must read voor retailers, formule- en marketingmanagers, fabrikanten, shoppermarketeers, ontwerpers, visual merchandisers, stylisten, winkelbouwers en alle anderen met een passie voor retail. Het boek bevat ruim 200 pagina’s en kost slechts € 29.

boek bestellen

Over de auteurs
Retailexpert Carin Frijters – schreef hiervoor Prikkel de Koopknop, dé retailbijbel van Nederland – en Femke Cuijpers, communicatie-expert in retail. Natasha Tastachova zorgde voor de vormgeving.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,