CF retail
Inspireert en bouwt aan onderscheidende winkelconcepten

RetailTheater ontwikkelt, realiseert en activeert pop-up winkel; Clubhuis Univé

08-03-2017 door

RetailTheater heeft Clubhuis Univé gelanceerd, een pop-up initiatief aan het drukke Noordeinde in Den Haag. Landelijk heeft Univé al verschillende winkels, maar de drempel ervan is te hoog om spontaan binnen te lopen en ongedwongen kennis te maken met het merk Univé. Deze eerste Univé pop-up store vormt de testcase om te kijken hoe huidige en potentiële leden op een makkelijke, laagdrempelige manier kennis kunnen maken met Univé en waar het merk voor staat.

Wat was de rol van RetailTheater?                                                                                            

Om de nieuwe richting van de pop-up stores te bepalen leidde RetailTheater een brainstorm bij Univé. De uitgangspunten waren de trends in de markt en de bestaande kernwaarden en persona’s van Univé.

Het resultaat: drie thema’s die volledig in elkaars verlengde liggen. ‘Thuis voelen’, ‘Er voor elkaar zijn’ en ‘Univé is de club waar ik bij wil horen’. Dat werd samengevat in ‘Univé is de club waar ik bij wil horen’. Het werd de basis voor Clubhuis Univé, een echte experience.

Realisatie en activatie Clubhuis Univé                                                                                                        Samen met de retailstylisten van RetailTheater werd het concept vertaald in een huisstijl, compleet met clublogo, in interieur & styling, gevel en de omgeving van het clubhuis. Ook was RetailTheater verantwoordelijk voor de activiteiteitenplanning en richtlijnen voor de communicatie. Al snel bleek dat de aanpak als clubhuis inderdaad het gewenste, laagdrempelige resultaat had.

Interesse in deze werkwijze? Informeer geheel vrijblijvend naar de mogelijkheden door te mailen info@cfretail.nl of te bellen met Carin Frijters van CF retail en Retail Theater 06 2991709.

Tags: , ,